Skip to main content

قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا 0905373007 ارسال فوری از دیجی کالا

جهت خرید و استعلام قیمت تانکر آب دیجی کالا با شماره تماس های ما در ارتباط باشید.

تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا

در این مطلب قصد داریم با هم در مورد قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا بیشتر بدانیم !

وقتی صحبت از قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا و انتخاب مخزن آب برای خانه می شود، عوامل مختلفی در دیجی کالا وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

اولین چیزی که باید در دیجی کالا نظر بگیرید این است که چقدر فضای لازم برای نصب تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا یا برج آب دارید. این واقعاً نوع تانکر آبی را تعیین می کند که برای ملک شما مناسب است. نکته دیگری که بر انتخاب موادی که می توانید استفاده کنید تأثیر می گذارد این است که آیا می خواهید تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا ی خود را در بالای زمین یا زیر زمین ذخیره کنید.

اگر تصمیم بگیرید که به زیرزمین بروید، تصمیم شما ساده تر می شود. مخازن آب پلاستیکی را می توان تنها در عمق بسیار کم نصب کرد، که آنها را برای اکثر تاسیسات زیرزمینی غیرعملی می کند، بنابراین مخازن آب بتنی معمولاً گزینه ای برای هر مخزن آبی نصب شده در زیر زمین هستند.

با این حال، اگر مخزن خود را در بالای زمین نصب می کنید، در مورد بهترین مواد چند گزینه متفاوت دارید. ما در زیر نگاهی دقیق به سه مورد از محبوب ترین مواد مخزن آب انداخته ایم.

قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا

قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا و مقایسه با مخازن آب بتنی

قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا در مقایسه با مخازن آب بتنی و مخازن آب فرو سیمان عموما مستحکم و بادوام هستند. آنها توسط فرآیند قالب گیری (یا پیش ساخته) یا فرآیند گچ کاری شده ایجاد می شوند. مخازن قالب گیری معمولاً بسیار قوی تر و بادوام تر هستند.

آنها معمولاً خارج از سایت ساخته می شوند و به صورت کامل به سایت تحویل داده می شوند.

در حالی که تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا معمولاً در زیر زمین نصب می شوند، هنوز هم از روزهای قبل از اینکه مواد دیگر به طور گسترده در دسترس باشند، تعداد زیادی مخازن بتنی روی زمین را خواهید دید.

مخازن بتنی به طور کلی بسیار بادوام هستند، اگرچه ممکن است ترک هایی ایجاد کنند که اگر به درستی تخلیه نشوند، رفع آنها مشکل ساز است.

مزایای مخازن آب بتنی و قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا

· در مقایسه با و تعیین قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا منبع آب فلزی و قدیمی می تواند در زیر زمین دفن شود که زیبایی شناسی کلی ملک را بهبود می بخشد

· مخازن مدفون می توانند به عنوان دیوارهای نگهدارنده، راهرو یا پاسیو استفاده شوند یا در زیر عرشه نصب شوند.

· به دلیل ارزش عایق بالای بتن به خنک نگه داشتن آب کمک می کند

· کمتر مستعد جلبک ها به دلیل شرایط تاریک داخل مخزن است

· بتن آهک را شسته و این می تواند به خنثی کردن آب کمک کند. آب نیوزلند کمی اسیدی است و آهک PH آب را افزایش می دهد

معایب مخازن آب بتنی در جمع بندی با قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا

· ملک یا اپارتمان  شما برای نصب مخزن و قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا  باید در دسترس یک جرثقیل بزرگ باشد – برای بسیاری از املاک مسکونی مناسب نیست که مقاوم سازی را دشوار می کند.

· مخازن بتنی بیشتر در معرض آسیب زلزله در زیر یا بالای زمین هستند

· آنها معمولاً گرانتر از مخازن آب پلاستیکی و فولادی در دیجی کالا هستند

· مقاوم سازی خروجی های جدید به مخزن یا انجام تعمیرات و نگهداری ممکن است دشوار باشد

تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا یا همان مخازن آب پلی اتیلن (پلی تانک)

حالا در مورد قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا بیشتر میدانیم و  پلی اتیلن (پلی) امروزه یکی از محبوب ترین مواد برای مخازن آب است. اینها بیشتر به عنوان مخازن پلاستیکی یا تانکر پلی  در دیجی کالا شناخته می شوند و هم از نظر شکلی که می توان در آنها قالب گیری کرد و هم از نظر سهولت نصب به دلیل سبک وزن بودن آنها بسیار متنوع هستند.

تمام مخازن آب پلی  در دیجی کالا باید از موادی ساخته شوند که دارای استانداردهای غذایی هستند و اگر قرار است از آب برای آشامیدن، پخت و پز، شستشو و غیره استفاده شود، باید با الزامات استانداردهای آب آشامیدنی نیز مطابقت داشته باشند.

مخزن پلی اتیلن ماده مناسب برای ساخت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا است. خورنده نیست و در طول عمر خود زنگ نمی زند. آنها معمولاً از یک تکه پلی اتیلن بدون اتصال یا درز ساخته می شوند. این باعث می شود که احتمال نشت آنها کمتر از مخزن بتنی باشد.

مخازن پلی را می توان در پایان عمر مفید خود بازیافت کرد و آنها را به گزینه ای پایدارتر و حتی سبزتر از مخازن بتنی در دیجی کالا تبدیل کرد.

قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا

مزایای تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا

· مخازن آب پلاستیکی دیجی کالا سبک وزن هستند و به راحتی در موقعیت قرار می گیرند

· قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا معمولاً بسیار ارزانتر از مخازن بتنی هستند

· به دلیل نداشتن درز و درز کمتر در معرض نشتی هستند

· آنها را می توان به طیف وسیعی از اشکال و اندازه ها از جمله مخازن آب باریک قالب بندی کرد و تطبیق پذیری بیشتری در اطراف خانه ارائه کرد.

· آنها را می توان در طیف گسترده ای از رنگ ها طراحی کرد تا با سلیقه شما مطابقت داشته باشد

معایب قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا

· تانکر آب پلاستیکی در دیجی کالا را نمی توان از نظر زیبایی شناختی دفن کرد، آنها باید غربال شوند یا در مکانی قرار گیرند که بر جنبه کلی دارایی تأثیری نداشته باشد.

· معایب قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا می تواند به این معنی باشد که آب شما ممکن است در ماه های تابستان کمی گرمتر باشد زیرا عایق آن به خوبی مخازن بتنی نیست.

· مخازن آب پلاستیکی بیشتر در معرض آسیب ناشی از آتش یا اجسام تیز هستند

· اگر مخزن پلاستیکی در مناطق با باد شدید دارید، بسته به میزان پر بودن آنها می‌توانند به پشتیبانی و تسمه اضافی نیاز داشته باشند.

تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا بهتر است یا از جنس استنلس استیل

بتن و پلاستیک دو ماده رایج مورد استفاده برای تانکر آب دیجی کالا در ایران هستند، با این حال، بسته به نیاز خود می توانید چند گزینه را در نظر بگیرید.

مخازن آب از جنس استنلس استیل از فولاد ضد زنگ در دیجی کالا ساخته شده اند و ظاهری شبیه به آهن راه راه دارند و بسیار براق تر هستند.

مخازن استنلس استیل معمولاً برای تأسیسات کوچکتر استفاده می شوند و در حالی که معمولاً گرانتر از مخازن پلاستیکی و حتی مخازن بتنی هستند، دارای مزایای متعددی هستند.

مزایای مخازن آب از جنس استنلس استیل نسبت به قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا

· تعمیر آسان است نسبت به تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا و می توان آن را با درزگیر ضد آب جوش یا وصله کرد

· خوردگی کم، به ویژه در مقایسه با فولاد گالوانیزه (روکش شده).

· فولاد ضد زنگ یکی از پایدارترین مواد روی زمین است و می توان آن را هر چند وقت یکبار بازیافت کرد، به این معنی که بازرگانان ضایعات اغلب به شما پول می پردازند تا مخزن قدیمی خود را بازیافت کنید.

· فولاد ضد زنگ تجزیه نمی شود و اغلب می تواند جایگزین طولانی مدتی برای پلاستیک و بتن باشد

قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا

قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا و مقایسه معایب  مخازن آب از جنس استنلس استیل

· فولاد ضد زنگ یک ماده گران قیمت است، بنابراین هزینه این مخازن آب بیشتر از جایگزین های پلاستیکی و بتنی است

· به دلیل هزینه خوب و قیمت تانکر آب پلاستکی دیجی کالا مخازن آب استنلس استیل با قیمتی بالا و معمولاً برای تاسیسات بزرگتر استفاده نمی شود

خلاصه قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا

اگر قصد خرید و استعلام قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا در خانه را دارید، بسته به اندازه مخزن و موقعیت تانکر شما (بالا یا زیر زمین) محتمل ترین گزینه های بتن یا پلاستیک هستند. اینها دو ماده کارآمد و مقرون به صرفه برای مخازن آب در ایران و دیجی کالا هستند، با این حال، فولاد ضد زنگ گزینه خوبی برای نصب طولانی مدت و برای کسانی است که به دنبال گزینه ای پایدارتر هستند.

در حالی که قیمت های اولیه مخازن فولاد ضد زنگ در دیجی کالا ممکن است بالاتر باشد، آنها اغلب طولانی تر از پلاستیک و بتن دوام می آورند و تعمیر آنها ارزان تر است و باعث می شود هزینه در طول عمر آنها قابل مقایسه باشد.

تولید اندازه دلخواه در تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا در مقایسه با مخازن دیگر

تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا  10 متر مکعبی  را می توان به همان اندازه عمودی تولید کرد. تولید مخزن آب پلاستیکی پلی اتیلن افقی را نمی توان به صورت افقی بیش از 5 متر مکعب ساخت. مخزن آب پلاستیکی 10 متر مکعبی پرفروش ترین محصول این دسته است.

می توان از آن برای ذخیره آب در تمام زمینه های مورد نیاز استفاده کرد. با دو رنگ قابل تولید است. یکی از اینها سفید و دیگری آبی است. مخازن آبی گرانتر از مخازن سفید هستند. مخازن آب پلاستیکی از مواد اولیه پلی اتیلن تولید می شوند. پلی اتیلن یک ترموپلاستیک است و استحکام شیمیایی آن بالاست. اما برای نگهداری مایعات به جز آب باید به پاسخگوها اطلاع دهید. مخازن پلاستیکی آب دیجی کالا برای غذا مناسب است.

مخزن آب پلاستیکی  یا تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا چیست؟

تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا  ظرفی است که برای ذخیره و تحویل آب برای مصارف مختلف و تنظیمات کاری ساخته شده است تانکر آب دیجی کالا قیمت بسیار پایینی دارد  که از مواد مصنوعی معروف به پلاستیک ساخته شده است. انواع پلاستیک های مورد استفاده در ساخت مخازن آب پلی اتیلن و پلی پروپیلن هستند که پلی اتیلن محبوبیت بیشتری دارد.

مخازن آب پلاستیکی طوری طراحی شده اند که به طور ایمن و ایمن حجم های کوچک تا زیاد آب را جابجا کنند. بسته به نوع مخزن آب پلاستیکی، آنها برای نگهداری آب آشامیدنی یا غیر آشامیدنی ساخته می شوند. مخازن آب پلاستیکی در طیف وسیعی از سبک ها و اندازه های حجمی تولید می شوند تا مطابقت داشته باشند و نیازهای کاربردهای مختلف را برآورده کنند.

مواردی درپایین و در فروشگاه ساخت و سازه میبینید که شاید احتیاج داشته باشید؟

تانکر آب دیجی کالا از چه چیزی ساخته شده است؟ برای ساخت مخازن آب مدرن از چه موادی استفاده می شود؟

اکثر تانکر آب مدرن در دیجی کالا از پلاستیک یا فلز ساخته شده اند. تانکر  پلاستیکی آب دیجی کالا معمولاً از پلی اتیلن، پلی پروپیلن یا پلاستیک تقویت شده با فایبر گلاس (به اختصار همچنین اغلب به اختصار به عنوان فایبرگلاس ذکر می شود) ساخته می شوند.

امروزه مخازن آب پلی اتیلن رایج ترین مورد استفاده در همه کاربردها هستند. در ساخت مخازن آب پلی اتیلن، مواد مورد استفاده پلاستیک خام معروف به رزین، ترکیبات تثبیت کننده اشعه ماوراء بنفش معمولاً کربن سیاه یا دی اکسید تیتانیوم و ترکیب رنگدانه رنگ در صورتی که مخزن به رنگی غیر از سفید باشد، می باشد.

پلاستیک پلی اتیلن در انواع مختلف با چگالی تولید می شود که رایج ترین آنها چگالی کم (LDPE)، چگالی متوسط ​​(MDPE) و چگالی بالا (HDPE) است.

این انواع را می توان به عنوان پلی اتیلن خطی – پلی اتیلن خطی با چگالی کم، پلی اتیلن خطی با چگالی متوسط ​​و پلی اتیلن خطی با چگالی بالا نام برد. توجه داشته باشید، اینها برای نشان دادن انواع مختلف مواد پلاستیکی پایه یکسان استفاده می شوند. اکثر مخازن آب پلاستیکی ساخته شده از پلی اتیلن از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته می شوند.

پلی اتیلن در دیجی کالا همچنین می تواند به طور متفاوتی برای تولید پلی اتیلن متقاطع (XLPE) تولید شود.

XLPE معمولاً برای استفاده در ذخیره سازی آب، به طور خاص، ذخیره سازی آب آشامیدنی رتبه بندی یا تأیید نشده است. مخازن پلاستیکی دیجی کالا XLPE بیشترین کاربرد را برای نگهداری مواد شیمیایی دارند. مخازن آب فلزی از فولاد گالوانیزه یا فولاد ضد زنگ ساخته می شوند.

مخازن فلزی آب یک محلول ذخیره آب با دوام و ماندگاری طولانی را ارائه می دهند که محدوده حجمی آن بسیار بیشتر از مخازن پلاستیکی دیجی کالا است.

با این حال، مخازن آب فلزی اغلب در مقایسه با مخازن آب پلاستیکی بسیار گران‌تر هستند. بسته به اندازه مخزن فلزی و سازنده، یک مخزن آب فلزی ممکن است همچنان دارای یک پوشش پلاستیکی پلی اتیلن درجه مواد غذایی باشد که برای نگهداری آب در پوسته فلزی طراحی شده است.

قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا

قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا چقدر است و مخازن پلاستیکی آب چگونه ساخته می شوند؟

نحوه ساخت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا به مواد پلاستیکی خام مورد استفاده و همچنین نوع خاص مخزن آب بستگی دارد. مخازن پلاستیکی آب دیجی کالا از طریق فرآیندهای تولید خاصی ساخته می شوند که از قالبی استفاده می کنند که شکل، اندازه و طراحی مخزن آب را تعیین می کند. رایج ترین فرآیندهای تولید مخزن آب پلاستیکی، قالب گیری چرخشی و قالب گیری بادی است.

قالب‌گیری چرخشی که به نام‌های روتومولدینگ و روتوکستینگ نیز شناخته می‌شود، برای ساخت اکثر مخازن آب با دیواره‌های صلب مانند مخازن عمودی، مخازن زیرزمینی، مخازن کاربردی و مخازن آب باران استفاده می‌شود. روتومولدینگ از رزین پلاستیک خام پودری، قالب محصول، حرارت و دستگاه تجهیزات دوار استفاده می کند.

رزین پلاستیکی در قالب قرار می‌گیرد، تا نقطه ذوب رزین گرم می‌شود و در یک الگوی مکانیکی طراحی شده برای توزیع مواد پلاستیکی مذاب در سراسر قالب چرخانده می‌شود تا محصول مورد نظر با ضخامت تایید شده بر اساس استانداردهای مهندسی ایجاد شود. پس از قالب‌گیری، محصول خنک می‌شود و سپس از قالب خارج می‌شود و یک مخزن آب به دست می‌آید که هم مؤثر است و هم برای استفاده در ذخیره‌سازی آب تأیید شده است.

قالب گیری دمشی برای ساخت و قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا آبی استفاده می شود که دارای دیواره های نیمه انعطاف پذیر هستند مانند توت های 275 گالنی و 330 گالن IBC در قفس . در تولید پلاستیک قالب دمشی از قالب محصول قابل باز شدن، گرما و دستگاه تحویل رزین استفاده می شود که از هوا استفاده می کند. رزین تا دمای مذاب گرم می شود و از هوا برای دمیدن رزین پلاستیکی گرم شده به داخل قالب محصول استفاده می شود تا دیواره های بیرونی ظرف را تشکیل دهد و یک فضای داخلی توخالی ایجاد کند.

در مورد قیمت تانکر آب پلاستیکی دیجی کالا اگر بخواهیم بیشتر بگوییم باید این را دانست که قیمت تانکر از 1 میلیون تومان تا 40 میلیون تومان بستگی به سایز و حجم تانکر متغییر است.

Call Now Buttonتماس+سفارش